Fettis dagen


Idag om jag inte har helt fel så är det fettis dagen.
Jag och joachim tar dagen i ära med en stor påse
blandgodis istället. Känns faktiskt helt okej. Vi ska snart hoppa ner i
soffan och sätta på den svenska filmen Prinsessa men först så ska vi
ta varsin dusch och fixa till oss lite.
Min uppdatering har väl varit lite sisådär sedan jag kom till jönköping,
jag får be om ursäkt.
Men som en uppdatering från i Fredags kan jag väl säga att
Fredags kvällen på Bongo var riktigt lyckad i min mening.
Jag fick träffa lite vänner och bekanta som jag inte har träffat
på ett tag. Träffade också på lite nytt folk vilket är skitkul!
Jag och joachim tog lite bilder med hans kamera från kvällen
som kommer att komma upp snart.

Vi hörs senare! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0