behövlig städning!



Har spenderat hela förmiddagen med att noggrant gå igenom
varenda liten vrå i mitt rum med rengöringsmedel och trasor.
Tog en vals med dammsugaren också
. Riktigt glamoröst! Men
behövligt! Nu är det rent och fint och man kan andas utan att få damm-
tussar i halsen. Bara nytt lakan i sängen också men
jag tog en liten paus.
Måste springa iväg och handla in lite behövligheter idag också, Mitt
plattskydd till håret är slut och jag behöver lite dekorations saker och
sådär till rummet. Får se vad som händer.
Fredag kväll och ingenting speciellt planerat heller. Överaska mig med
vin och du är välkommen till fezt på mitt rum!
Nej, jag ska bädda nu så jag har det gjort!
Hörs senare! Puss


Kommentarer
Postat av: emma

Jag har smultronvin över som jag verkligen inte får ner, hade inte norrland varit så långt bort hade du lätt kunnat få det, för dricker jag det igen kommer jag må illa, haha!

2010-02-05 @ 21:07:01
URL: http://thesoundofthesmiths.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0