Break

Trots att både jag och joachim sagt till varandra att vi ska försöka hålla er uppdaterade medans vi umgås så blir det lätt att datorn hamnar i andrahand. Jag vet att det är kanontråkigt med bloggar som inte uppdaterar så det får bli ändring på det nu. Jag är tillbaka, mouhahha eller något.
Joachim ligger iallafall och sover nu. Vi låg och kollade på Desperate housewives kanske lite för länge igår så jag förstår om han är trött.
Nu ska jag få liv i honom! Vi hörs senare!


Gammal bild på mig och joachim.



Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggingar ;)

2010-04-06 @ 17:55:11
Postat av: Thees

Ni är så snygga tillsammans! ;)



2010-04-06 @ 19:35:42
Postat av: Anonym

!!!

2010-04-06 @ 20:57:38
Postat av: Emy

Grym bild C:

2010-04-07 @ 12:30:14
URL: http://mywonderlaand.blogg.se/
Postat av: alicja

ok no offense nu, är du och joachim tillsamans? haha om ni inte är det, utan bara är polare, så låter det nog weird. jag har inte kollat din blogg på ett tag, så man vet ju aldrig. jag bara undrar :))

2010-04-08 @ 03:51:49
URL: http://alicja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0