Göteborg

En dag i göteborg, en dag lika bra som alla andra dagar i göteborg!
Jag och pappa åkte till stationen och tog en fika innan tåget skulle
gå. Chokladbollen smakade skit (hur misslyckas man med choklad
bollar?) Seriously?! Iallafall så hoppade jag på tåget där marie satt
och jag har lyckats hitta henne skitsnabbt varjegång jag åkt tåg
med marie! Haha!
Vi kom iallafall tillslut fram i göteborg också efter att det otroligt
snygga tåget hade ropat ut "Vi står nu stilla i väntan om signal för
att köra vidare" VAD ÄR DET? Tog seriöst typ 10 minuter längre
att åka och det är faktiskt endel när man är pepp och vill komma
fram så fort som möjligt! Det hände liksom iinte en gång!
Möttes upp av daniel, wille och sandra. Fina folk!
åkte hem till Sandra och började för-kröka där. Det var fint!
Fin kväll! Tog inte med mig kameran till krogen dock.
Vi befann oss på Sticky fingers och Något annat ställe där vi betalade
och gick nästan direkt. 


Willis!


Fåfänga :D


Julia fin. Dishade lite gjorde vi också. Jag var bättre förr!


Julias snygga ben!


Inte spräcka ringen!


Pöjker! Daniel, Wille, Jonas!


'Marie och Amy!


Tacka gud för vänner!


Sandra!


Träffade också mina två babes från göteborg också, dem saknar jag!
Det blev inte samma grej att träffas bara ute. Pratar då om Jennie och
Jessica. Två fina själar! Kom och hälsa på mig snart! Puss!

Allmänt bra kväll! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0