Tv kväll med cola zero

Dudes!

Nu har nina vart här, en bra själ dedär.
Vi har kollat på Idol och druckit Cola zero,
Vi tror nog trots allt att vi är rätt sunda.
Efter det kom det mest meningslösa, tråkiga
och dåligaste programmet på länge.
Kändisdjungeln. Vad är det? Allvarligt?
En bunt gammla B-kändisar som ingen
i dagsläget vet vilka de är anyways?
Helt okej tisdagskväll måste jag säga.

I morgon har jag planerat dagen, senil som
jag är ibland. Känns skönt. Ha något mål med
dagen.

Jag ska Gå en promenad
Jag ska städa mitt rum
Jag ska börja använda vårt solarium.
Jag ska laga middag
Och eventuellt gå till gymmet.



Jag får be om ursäkt för dålig och tråkig
rent meningslös uppdatering. Det har bara
inte hänt NÅGOT i mitt liv at the moment.

Ha det fint!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0