True blood as good as they say it is

Har så mycket jag vill få ur mig! Om dagen då vill säga!

Min dag har ägnats åt mindre bloggläsande och mer åt
True blood. Så galet bra, fy vad jag inte trodde det men
nu är jag lika fast som vampyrerna i serien känner sug
efter blod. Det är sanslöst hur bra den är! Visst är det
som alla säger efter de sett twilight och True blood.
Det är något speciellt med vampyrer. Vet inte vad det
är dock.


Då jag sett de två avsnitten de släppt på internet så är jag fast. Cant
wait!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså trueblood är faktiskt bättre än twilight tycker jag :o

jag är inne på säsong två nu och fyfan, den är dödligt bra !

2009-09-09 @ 21:25:39
Postat av: Simon

jag följer dig på bloglovin nu ;)

2009-09-10 @ 03:10:22
URL: http://detvarjuroligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0