sur

Jag är på riktigt dåligt humör. I mean BAD.
sur och vrong, ja det har jag hört att man säger. I kalmar iallafall.
Det är nog ett annat ord för vårat ord "tvär"

Varför är jag sur? Vad fan vet jag? Har en grymt massa anledningar
att vara sur. Har hållt det inom mig i säkert en halvtimme nu och nu
vill jag skriva av mig. Så jag gör det. Läs inte om det är tråkigt. PFF.
Kanske är jag sur för min kost idag har bestått av Fyra koppar grönt
te. Te är inte mat, jag är hungrig och blir sur. Finns inget hemma att
äta. Klart jag blir less. Kanske är jag sur för min syster svarar inte
på mitt sms, mitt viktiga sms. Kanske är jag sur för att jag är bosatt
i sveriges kanske värsta håla, Det är ungefär i samma roande skala
som Jerry springers tv-show. Ungefär lika snygg miljö också. Jag vill
här ifrån nu! Kanske är jag sur för att folk planerar saker utan att ha
kollat med mig om det är okej först.
Jag har iallafall planer inför torsdag! Roliga planer! Helt jävla awesome
planer faktiskt!
Får ni veta imorrn! Ja, lite kan ni ha att undra över.
Ni borde lära er att kommentera också. När man skriver en blogg kan
det vara ganska skönt med kritik, bra eller dålig. Det går i perioder om
hur bra ni är på det.
Nu bara babblar jag!

Ha det bra, puss.


Kommentarer
Postat av: Emelie nl

Tror inte att du bor i Svergies värsta håla. Prova att bo med raggare, alkisar och gamlingar ett tag ;D mindre rockigt.

2009-09-08 @ 19:13:06
URL: http://bortajavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0