Skitliv

Jag tänker inte uttala mig om någon dålig uppdatering.
Jag är på dåligt humör och tycker att alla suger. Jag
hatar att känna mig som nummer två. Always does.
Kommer alltid i andra hand. Eller så är jag paranoid.

Iallafall så drar jag till kalmar imorrn, bara så alla vet.
ska hem till Martin, stannar väl kanske i två veckor.
För han ska till Jennie, som jag hängt med en del nu det
senaste.
Så får se hur saker och ting blir.
Nu ska jag packa klart och vara arg.
Vad som händ under dagen får ni veta senare.
När jag är mer lugn.

I want something new.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0