morgonstund har inte så jävla mycket guld i mun

Att morgonstund har guld i mun, det är ren jävla bullshit. Jag
hatar att gå upp på morgonen och för mig var 9:e så sjukt
tidigt idag. Jag Måste vända tillbaka mitt dygn. Ett måste.

Idag har jag iallafall så grymt många anledningar till att gå
upp tidigt och göra mig iordning med tanke på hur många
fina människor jag ska träffa idag. Människor som borde
få mer cred än jag kan ge på en blogg. I ord alltså, för den
tanke-svage.
Vid 14.34 går mitt tåg till göteborg för att stanna Hos wille.
Planer på hur länge vet jag inte, jag lutar mig bakåt och
chillar på det. (Chillar, säger man det fortfarande?) Ja, det
klingade fint i min hjärna. Tror jag!
Det ska iallafall bli kanon att träffa alla, lite som hultsfred
kommer bli nästa år. Skönt att träffa alla igen. För visst
är jag inte ensam om att sakna de festivalmänniskor man
stötte på? Jävligt tråkig är du om du inte saknar dem! haha!

Det känns som att jag mest svamlar, Jag är fortfarande as-
balle-trött. Somnade vid tre igår och vaknade till mitt alarm
som består av Tecno-trance tupp som galer. Vad fan är det
då? VEM i hela världen är så dum och väljer en Tecno-trance-
tupp som väckarklocka? Jag har inga komentarer. Vill inte.
Den får mig att vakna iallafall, drastiskt och så sjukt oglammigt.
Men det är fint, vem är väl jag att vakna av klassisk musik
och frukost på sängen? Jag är inte ens något stort fan av
klassisk musik.
FAN vad jag tjatar!
Nu ska jag göra mig snygg.  Haha!
Hörs senare!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0