Måndag, ödsliga måndag

Nu har jag kommit hem, efter en hård lördag.
Riktigt hård idag är det måndag och jag känner
fortfarande att jag aldrig mer vill dricka.

Som jag sa så blev det mycket dricka i lördags, det
är ju sånt som händer då och då. Ingenting jag vill
rekomendera till någon! Haha, tråkigast är väl att man
inte tänker så logiskt när man är onykter. Weelll, ingen
ide att tänka på det så. Eller? Ge mig en biljett att åka
iväg för. Så ses vi om ett bra tag.
Söndagen, den hemska söndagen spenderades i stefans
säng framför idol och diverse filmer med bakismat och
grejer. Tog också en promenad med Emma och sådär.
Var fint och på kvällen fick jag tacos så då började jag
tycka om livet igen. Det är ju faktiskt helt okej right?

Idag blire kanske träffa Jennie och Gustaf, två dudes som
jag inte har träffat alls så mycketsom jag vill. Så det blir
det nog ändring på idag. Hoppas jag!
Annars finns det inte så mycket att säga.
Kommer slänga upp fler inlägg under dagen.
Så vi hörs och ses och kramas lite!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0