Lite kort sådär, om det mesta

God morgon på er!

Sitter och trycker i mig mittgröna te. Inte alls gott med grönt-
te idag. Brände mig på tungan som en skollad räka igår, så
det smakar iprincip bara varmt vatten och ont på tungan.
Det är ju inte så awesome faktiskt.
 
Gårdagen var iallafall fin, träffade Gustaf och Jennie som
planerat. Härligt med folk, lika mentalt borta som mig själv
ibland. Helt fina är dom. Vi drack kaffe och chillade typ.
Tog inga intressanta bilder och det finns inte direkt något
intressant för er. Kan jag tänka mig iallafall. Skitsnack och
dylikt.
När de drog hem fortsatte kvällen med Nina, Vi kollade på
Svenska hollywood hemmafruar. Hette de så? Eller?
Skitsamma, FYFAN vad jag skämdes för att vara svensk vid
vissa tillfällen (Och för att inte få en massa hatbrev om att
jag är rasistisk mot svenskar, ja folk ägnar sig så mycket åt
sånt, så kan jag säga att jag INTE är rasistisk på något vänster)
Men de va ju heelt mentalt idiotiskt jävla borta.
och en brud hade på sig smycken och kläder för 17,5 miljoner.
Då får man automatiskt hata henne lite. I smyg.
Nu ska jag fortsätta dricka lite äckligt, sunkigt, halvvarmt grönt
te och vara helt faboulos med min morgonfrilla och yankees tröja.

Sing along brothers and sisters
så hörs vi senare! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0