Just..nothing!

Först av allt vill jag be om ursäkt för min minimala uppdatering
under helgen. Men jag hade både Martin och några nära vänner
här så jag hade ingen tanke på att uppdatera. Nu är jag back
on track och bilder från helgen kommer såfort Melanie har lagt
ut bilder någonstans! :)

Min morgon idag var lika glamorös som alltid, somnade till ljudet
av regn igår från min ipod. Vaknade vid 13.00 idag av naturligt
regn och mitt fönster var öppet. Kallt och skönt. Mest kallt.
Efter det insåg jag att klockan var 13.00 och fick redan då dåligt
samvete för att ha missat dagen, sen kom jag på att det pissregnade
lika mycket som alla andra dagar och det kommer inte finnas något
att göra idag överhuvudtaget. Folk kommer vilja stanna inne och
vara trötta. I dont blame them. Absolut inte, men det är lite tråkigt
i längden.
Funderar på vad man skulle kunna hitta på idag, kanske skulle kunna
ta mig till borås, bo hos jenny ett tag. Hon är lika arbetslös och ensam
som jag. Kolla in hennes nya lägenhet hon har införskaffat sig. Alla
bara flyttar här ifrån och jag klandrar dem VERKLIGEN inte, dethär kan
vara sveriges värsta håla. Vet att jag kommer komma härifrån.
Det kommer jag.
Nu är mitt te slut, mitt gröna, fina te.  Min macka är också slut. Min
bruna brödskiva av potatisbröd. Är inte alls så äckligt som det låter.
slog mig nyss att det måste vara fullt med kalorier, då potatis är en
enda stor fet kaloriklump. Smart val Dennis.
Vad ska man göra?

Hörs senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kalorier i potatis? HAHA. Kolhydrater annars.

2009-09-07 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0