in kälmär

Hey'all

Min uppdatering är lika bra som Marie antoinette var uppskattad under
franska revolutionen, i know. Who are you to judge me. Jag är i kalmar
och tänker då inte så mycket på bloggen eftersom Martin har varit ledig
hittils.
Idag stack han till jobbet så jag tänkte att jag kunde ägna mig åt er lite.

Hittils har vi varit på krogen och krogen och chillat typ. För första gången
kom jag in på leg 86, hur FAN det gick till har jag ingen aning om. Varför
var vi där tänker ni, jag vet inte tänker jag. Det var betydligt trevligare
än det låter och vi var inte direkt ute för att bli packade utan för att
umgås och ta en öl typ.
SKITTRÅKIGT FÖR ER, im sorry. Men bloggen är trots allt för mig själv
också.

kommer att uppdatera under dagen mer och mer typ.
Ha det bra lovebirds,
Pusss


Kommentarer
Postat av: Melie

Love it! :* Var rädd om varandra, raring! Och upp med fler bilder. Gosh!! <3

2009-09-25 @ 14:59:58
URL: http://meliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0