Heyhopp!

Sitter här och har för första gången på länge beundrat mina ben.
Varför jag gillar mina ben vet jag inte. Stod framför spegeln i bara
kallisipper och njöt av fröjden spegelbilden gav mig. Från magen
och nedåt då alltså. Med tanke på att mitt hår är hemskt idag.

För att inte låta allt för självsäker så ska jag säga att jag varit
skitkass på min diet. Käkat på tok för mycket onyttigheter. Men
jag började om idag. Det finns ingen anledning att känna att man
misslyckats utan bara att börja om igen. Annars kommer man
ingenstans och står still på samma jävla ruta igen.
Jag är grym, får man tänka.

Annars idag har det inte hänt NÅGONTING, verkligen ingenting.
Så intressant och helt lovely har min dag varit, därav den grymt
dåliga uppdateringen.
Senare ska iallafall Nina komma hit.
vi ska kolla på Idol och jag ska inte dippa. (Dieten förfan)
Möjligtvis att jag dricka kalorifri cola.
Utan fett, mättat fett eller socker.
Underbart!

Vi hörs senare igen, ska göra mig iordning nudåva! Puss!



Kommentarer
Postat av: typ jag ? (;

tehe , kallisipper ;)

btw så gillar jag din blogg du :)

2009-09-16 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0