Hemma Mys

Sitter och har myskväll med mig själv hemma i mitt tonårsrum.
Som faktiskt är helt okej verkar de som. Får höra att jag har
ganska fint rum. När det är städat.
Har kollat på Idol osv, nu är pirates of the carabeen på, går på
5:an. Tar det lugnt med Ostbollar och colaZero, det är ju faktiskt
fredag!
En fredag som förövrigt skulle kunna vara bättra om jag bara slapp
att få reda på allt en person gör. Du ger mig panik i magen och
du borde vara ärligare. Saker och ting går runt. Är så grymt arg
och ledsen inte bara på dig utan på mig själv också. Idiot som
låter någon må såhär, idiot!

Nu glömmer vi idioter, tar itu med det imorrn eller något.
Jag vill faktiskt inte ha något med dig att göra ikväll, för
ikväll ska va en mysig kväll, för mig själv och det kan
låta lite dirty men det är absolut ingenting i den stilen jag
tänker på. YOU DIRTY ASSHOLES.

Hörs senare, soonsoon!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0