Grönt te och pippi på de sju haven

Hej allesammen!
Som man hade sagt på någon plats i världen.


Sitter här i min yankees tröja och dricker grönt te och kollar
på pippi på de sju haven. HAHA, hennes pappa sa precis
"kalla mig inte knubbis" Till den där pappigojan som är i hans
cell/fängelse-torn grej.
Iallafall just nu njuter jag av livet och dricker mitt gröna te.
skulle kunna lägga upp en cam bild där jag sätter ett kors
över ansiktet och gör en tänk-bubbla där jag beskriver hur
gott jag tycker att te't är men jag väljer att avstå och tycker
att ni kan tänka er hur det hade kunnat se ut. Så jag står
emot alla storbloggar-fasoner.

Nu ska jag ligga och dra mig lite till i sängen, ja fast klockan
redan är middagstid, som pappa sa när jag gick upp
Jag - Godmorgon!
Pappa- Godmiddag!
Kan det vara så att han vill ge mig ännu mer dåligt samvete
för att jag sovit så länge, eller kan det vara för att han försöker
vara rolig. Jag vet inte. Han brukar ju vara rätt rolig. Hm.
Jag var trött, gjorde te och gick upp på mitt rum.
Nu ska jag sluta tjata, 
HEIDOOO!
PUSS
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0