GÖTEBORG

Faktum är att livet känns så jävla underbart idag! Solen skiner och
imorrn bär det av till GÖTEBORG. Jag och Marie kommer att finna
sovplats hos Willeboy och kommer att befinna oss i göteborg runt
16.00 imorgon! Is it AWESOME or what? Vi hoppas att få ett stort
välkomnande vi sent ska glömma av nära och kära (Kramar går
bra) Troligtvis är vi hungriga och vill göra en liten finish på vad som
ska kallas våra beauti-looks sen är vi nog redo att joina en kul
förfest för att sedan dra ut och ha ännu roligare!
Är det någon som vet något bra ställe? Vi vet att det är spelning
på sticky imorgon, vi vet. 100 :-, vi vet. Finns det något annat
najs ställe kanske ni ska på eller vet om så let me know! Brukar
bli sejdeln. Who knows!
Vad vi, eller ska jag sluta vara schizofrenisk och skriva jag?
Vad JAG vet så kommer vi ha skitkul och nu menar jag VI. Vi
som hänger, feztar, har kul helt enkelt. Kommer bli askul!

Loooots of love today xoxo Dennis! (GOSSIPBOOYAH-AH-AH!)


Smexig bild på oss för ett ganska så bra tagsen (snygga ändå!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0