Good mornin' fellas

Regnet slår somfan mot mina sovrumsfönster och min musik
är ändå ganska hög! Underbara svenska väder, helt fantastiskt.
Varför klaga, det är ju midsommar/julafton hela året runt här!
- REGN alltså.


Jag har precis tryckt i mig en kyckling baugette, curry.
så sjukt gott är det! Dock är jag äckligt mätt nu, ska
aldrig mer äta. Jo, det kommer jag.
Trots era kommentarer om att jag Måste ha ätstörningar
så kan jag meddela att jag äter och äter. Skriver ju om
det hela tiden. Det är ju fan det enda jag gör - Äter! 
Take that back bitches!

Ikväll kommer Martin, Jättesent typ. Lika bra, jag måste
hinna göra massa jobbiga saker. Fan också. 
Typ
Städa
Duscha
fixa mig
kolla runt med folk om ikväll
Då jag är en ganska seg människa när det gäller tråkiga
saker (En jävligt lat och seg människa) så är det lagom
med tid. Dock är det saker som måste göras, så då gör
jag dem med nöje! (he..he)

Vi hörs senare!
kan vi ju hoppas på!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0