Gårkväll!

Igårkväll var det en både nyttig, god och absolut mysig kväll.
Min vän Jenny kom hit fixade myskväll tillsammans med mig.
En nyttig sådan också! För som ni vet försöker jag faktiskt
vara lite nyttig. (kebabrullen?)


Hon kom iallafall hit runt 18.00 då vi drog och tröstshoppade
för att våra liv suger så brutalt. Haha, Nae men för.. att det
kan vara skönt att.. tröstshoppa ibland. (YepYep).
Tekniskt sett så ville vi ha en anledning att shoppa och jag
måste verkligen tipsa om en creme för ansiktet. Så underbar!
Redan efter en användning (Smörj ansiktet innan sagoboken)
så är min hy bättre och den har gämnat ut diverse skiftningar
i ansiktet! Underbar och verkligen värd pengarna! (gay jag låter haha!)
Efter att vi shoppat kom vi på att vi skulle mysa med lite film
och grönsaker/dipp.  SURE DID!


Paprika och gurka, dipp!  så sjukt underskattat.



Vi såg Walk the line som jag tycker är så galet underbar. Kanske för
jag gillar Johnny Cash, June carter också för den delen!
Vi såg också Män som hatar kvinnor och konstaterade att Noomi Rapace
(tjejen på framsidan) är en fröjd för våra ögon. Snygg är hon!


Noomi Rapace


Vi var även nyttiga och drack grönt te, istället för läsk. DE NI!

Tog lite bilder igår, på mig själv - ja, för att jag är så jävla snygg.
(Ironi) ska se om det finns någon jag kan med att lägga upp! haha!
Vi ses!  PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0