Förlåt för min bitterhet

Tja!
Jag har suttit och kollat på idol nu, ensam för förstagången den
här säsången. Inte så tråkigt som jag kunde tänka mig. Nästan.


Har iallafall packat klart min väska nu, snart iallafall. Det är skönt
att ha det gjort. Jag bestämde ju ganska hastigt att jag skulle åka
redan imorrn. Som jag alltid gör. Impulsiv som jag är.
Ska bli skönt att komma härifrån och träffa Martin och de människor
som jag umgicks med större delen av sommarn. Bra människor.
Nu känner jag att, sakta men säkert, en explosion planeras i mitt
huvud, jag kommer snart få huvudvärk. Alltid samma visa innan
jag får huvudvärk. Jag känner att det är påväg liksom.
Måste va för att jag sprang i morse, det är inte bra att springa.
Måste göras ändå.
I allafall så vet jag inte vad vi ska göra i kalmar, jag föredrar att
ha det oplanerat och ta det som det kommer!

ska packa klart det sista, så hörs vi senare!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0