chihuahor alltså

Goood mornin'

Ny dag, nya tag eller vad säger man? Min morgon har iallafall
varit kanon. Vaknade till och insåg att klockan var tio och att
mina läppar kändes lite torra. Tänkte "Nej" och somnade om.
När jag vaknade nästa gång stod det en chihuahua och fnös
gämte sängen och ville komma upp och gosa, Det var alice.
Klart får hunden göra det! Nu ligger hon i mitt knä och slickar
på en cheeseball som hon fick. Kommer nog somna och bli
arg när jag ska resa mig. Hektiskt humör har hon. Om hon
inte får som hon vill, lite som madonna. Eller Carola.

Idag är det lördag, lördag i sverige och resten av världen
med samma ridszoon. Säger man så? Tidszoon? Anyway
så vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. Det brukar
ordna upp sig. Antar att det blir utgång och det är alltid nice.
De senaste gångerna jag varit ute i fbg har det hänt sånna
sjukt galna och udda saker. Så får se om det händer något
ikväll. Good or bad.

Hörs senare Ya'll!
pussva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0