BITTER DENNA BITTERHET

Klockan tickar vidare för bättre tider, in my ass att den
gör. Den tickar vidare för att göra oss äldre, möjligtvis.


Iallafall är klockan några minuter över två och jag har
fortfarande inte ätit någonting idag. Iförsig har jag bara
varit vaken sedan lite innan tolv men jag har ingen mat-
lust överhuvudtaget. Konstigt.
Sitter och försöker planera dagen någelunda. Helt onödigt.
Jag vet att denna dagen kommer suga lika hårt som de
andra dagar jag levt sedan ett långt tag tillbaka.
Ingen kan hitta på något what so ever, för alla har ett liv.
Eller så är de trötta efter skolan/jobb. Klart de är.
Men ta en kopp kaffe och gör något, kommer ni ångra när
ni är 90 bast och inte orkar gå längre än till hallen då
ni trodde det ringde på dörren men i själva verket var
det bara eran patetiska telefon (som iprincip aldrig ringer).
Jag känner att jag blir bittrare och bittrare av min ensamhet.
Vill flytta här ifrån, vill flytta till göteborg. Varför vet jag
inte men i Göteborg fikar alla hela dagarna, sen handlar
de. (Steriotypisk bild) och det passar mig utmärkt!
Folk vill hitta på något hela tiden.
När jag blir stor och ska flytta ska jag flytta till göteborg.
Sitta på Condeco och dricka kaffe tills jag spyr.
Så blir man smal också. Jävla hysteri!

Ha det fult så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Rozanne

GBG vill nog många flytta till för det är ett underbart ställe och folket som bor där har oxå en härlig dialekt PUSS

2009-09-03 @ 09:11:02
URL: http://lakrrits.blogspot.com/
Postat av: Anonym

bo hos mig

2009-09-04 @ 22:10:59
Postat av: jessica

bo hos mig!!

2009-09-04 @ 22:13:29
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0