BACK IN BUSINESSSS

Mycket har hänt det sen sist jag satte mig ned för att blogga,
Bankrån i örebro (?), det har blivit höst och Karl-petter har vunnit
kändisdjungeln. Måste bara tipsa om att americanska versionen är
så grymt mycket bättre. Janice dickenson, Heidi och spencer pratt
är några av de som medverkar, lite annat än våran bonde-söker-fru
"kändis" pff, kissie hade vart mer intressant att kolla på.


Nu har jag iallafall bestämt mig för att min blogg-semester är slut.
Finally tänker vissa, Helvete tänker vissa. Tur att man inte behöver
läsa någons blogg. Har iallafall fått höra att jag "Måste börja blogga
igen" och "Har du slutat blogga?" Nej, Kära läsare, nej. Jag tog lite
tid off bara. Jag befinner mig i New york och har inte direkt tänkt på
att blogga.
Okej, jag är inte i newyork men jag är i kalmar. Samma sak, kanske inte.
Men jag stormtrivs. Lite mer cash hade inte varit fel då jag fortfarande
är arbetslös och lever smått och gott på min aldeles egna a-kassa jag
sparat i hop. Men mestadels på mina kära föräldrar, tack mor och far!
lots of love!

Gick upp ganska tidigt i morse, faktum är att jag vaknade när martin
skulle gå upp då hans alarmklocka fortsatte ringa.. och ringa.. och ringa
ja, ni förstår. Ett helvete, men lite mysigt också.
Nu har jag duschat, ätit frulle, lyxig sådan tycker jag själv. Inte någon
jävla fejk-chailatte-diet här inte, utan jag åt två rostmackor med skagen-
röra på. Helt jävla otroligt vad gott det är och det ger en liten gnutta lyx
i vardagen. Ett tips!
Ska snart klä på mig, fixa mig lite.
Sen blogga lite till!  Saknat det!

SEE YA IN SPAACE, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0