Älskade dem igår, hatar dem idag.

Igår skrev jag om potatisbröd och busschaufförer jag älskade.
Idag har vi lite saker att reda ut.
Jag skrev igår om ett Potatisbröd och att det var mycker kalorier
i brödskivan. En läsare blev mycket upprörd och menade på att
det var Kolhydrater i vilket också stämmer (flitigt)
Vad jag menade var att brödet antagligen inte var så bra för den
person som vill gå ner i vikt. No matter what you say så går man
upp i vikt av kolhydrater. Såsom Anna skipper säger att man går
upp i vikt av fruktsocker.
Egentligen borde vi alla sluta äta helt och hållet om vi vill gå ner
i vikt men det är verkligen inte sunt det heller. Inget jag
rekomenderar!

Till dagens första händelse.
Jag åkte buss, en tråkig smutsig äcklig buss. Med barn.
Jag satt i bussen och var faktiskt helt okej snygg idag med.
Lyssnade på musik i min lovetoy (Min ipod) och njöt av att
min musik överröstade barnen som satt i bussen. Plötsligt
så stannade bussen i en tvärbroms! Jag fick en tanke på
att vi kört på någon eller något. Eller att det var en spik-
matta och vår busschaufför var en phsykisk mördare och
lite action skulle hända. Det gjorde det inte.
Däremot var polisen inblandad, och det är något speciellt
med poliser. Ser man dem så blir man intresserad. Ja.
Iallafall så var våran busschaufför inte laglig och körde
förfort i ett samhälle, där det kunde finnas lekande barn.
Återigen.. Barnen.
Iallafall så ville jag bara hem och tyckte att han gjorde rätt.

Nu sitter jag här och dricker grönt te och kollar på Idol2008.
Jorå, tv400!

Vi hörs senare babes!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver så härligt! :)

2009-09-09 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0