090909

Nu händer det, det fantastiska. Vårat datum slår 090909.
Visst är det fantastiskt. Kanske inte så.. eh.

Min kväll har varit helt kanon, faktiskt. Riktigt bra.
Mitt humör gick från dåligt till bra på ett sms!
Min vän Nina frågade om vi skulle ses, vi möttes upp vid
ica supermarket. Mitt patetiska samhälles metropol. gick in
och skulle handla något att smaska på till kvällens soffsittande.
(egentligen så satt vi i mina fotöljer, de mest obekväma fotöljerna
 du kan hitta på IKEA.)
Vi bestämde oss för att vara nyttiga och doppa lite paprika,
gurka och ja nivet hela "Vi låtsas att det är lika gott som chips"-
grejen. Saken är den att jag gillar det, om inte mer än chips.
Just för att ångesten som lägger sig som en aura runt mig efter
att jag ätit chips inte kommer då jag äter paprika. Tycker det är
underbart! (ni som inte uppfattat så är underbart mitt favoritord)

Vad jag har att säga om Idol iår är väl inte så mycket än sålänge.
Det har bara varit ett program. Jag tänkte mest - SÅG NI KISSIES
BROR? SÅG NI KISSIE?
Om vi såg rätt så var det dem, varav att kissies bror sjöng ju. Kan
knappt tänka mig att han var seriös. Sorgligt att jag vet vem kissies
bror är. WHAT TO DO.
Efter idol gick vi ut och gick en runda, behövligt.
Så skönt att ha stöttande vänner, som verkligen vet vad man talar
om. När man väl gör det. Vänner finns för att stötta, som finnar finns
för att irritera och gör ont.
Det var iallafall riktigt skönt att prata om allt mellan himmel och jord
och skratten var med, som vanligt när man umgicks med nina!

Vi hörs senare, måste få det under 00.00.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0