turbo update!

Har precis kommit tillbaka från gymmet, ska äta lite
lunch snart och duscha.
Träningen gick kanon, hade sällskap av någon snubbe
som tyckte jag var fixad när jag tränade. Haha, jag
var inte fixad? Men känns väl bra. Han var trevlig iaf!

Känndes också bra att träna igen, riktigt skönt. Jag
har börjat värma upp med 20 minuter joggning. Det
känns som att man orkar waay mer efter det. Inbillning
kanske? Who knows? inte du.  Det funkar för moi iallafall.
Annars idag har jag planer på att kolla in vad som finns på
MQ om någon vill hänga med. Har ingen lust att gå dit ensam.
Sen får jag se vad som händer!

Hörs senare, jag är skit hungrig! haha!
Tuddels!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0