Saturday feels like anyday anyway

Hey!
Lördag idag, känns dock som vilken dag som helst.
Arbetslös och jag iprincip lever bara i denhär lägenheten anyways.
Är utanför om jag ska handla typ. Haha, ska bli lite skönt att komma
hem faktiskt. Inte vart hemma på länge.


Igår skulle ha varit en ute kväll, blev idol istället och snickers kakor.
Två glas vin också.  Lite mysigt.
Idag skulle det bli utekväll men det verkar som att martin har andra
planer. Lite tråkigt, jag hade sett fram emot lite fest till helgen.
Får se vad som händer. Han och gunvor pratar om fetto-kväll.
Eftersom jag inte ska äta sånt så får jag kolla på, haha!
Hoppas det går något bra på tv i så fall, jag har sett alla filmer i lägenheten
redan.
Yeye, får se vart kvällen tar oss.
Hej.


Godmorgon bild, tröttisögon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du i alvesta idag? Isåfall var du snygg!!

2009-10-14 @ 14:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0