rise and shine



Sånhär sunkig bild har ni och kommer ni nog inte få se igen!
En bild beskrivande av den glamorösa morgon som skapar misär i eran vardag.
För alla vet ju hur glamoröst jag har det. I min arbetslöshet.
Inte ens snuttan ville krama mig, jag måste duscha. Lyckades dock få en bra bild på
henne. Hon ser både harmonisk och lugn ut istället för galen och "ta mig här ifrån".


Iallafall så stack martin precis till jobbet, jag och katterna stannar hemma. chill.
Måste börja planera min hemresa, som alla borde veta så fyller jag snart år.
Vore kul med en hälsning i bloggen, länka isf så kollar jag upp det! Den stora dagen
håller till den 16:e! Då är jag 19 och har ett år kvar till systemet.
Haha, jag är typ sist i min umgängeskrets. Alla är redan systemfyllda och de flesta
andra är redan 19.
Nu ska jag skramla ihop lite frukost och  hoppa in i duschen!
Eller tvärt om. Skitsamma!

PUSS
(nu kom tv-shop på tv, jag hatar tv-shop!)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi har du uppsatt hår? :D

2009-10-06 @ 13:23:33
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0