Lugn lördag



Ni vet den där lugna kännslan som fyller hela kroppen med glädje över allting man har?
Mitt upp i min bakfylle dag kollade jag ut genom fönstret och blev helt lycklig.
Det är lördagkväll, det är helt lugnt utanför fönstret, det är lite kyligt.
Innanför fönstret står jag och kollar på himmeln och tycker den är fruktansvärt vacker.
Jag brukar aldrig tänka titta på sådanna saker och anse dem vara vackra. Därför
så känndes det lite speciellt. Varför blev jag så glad helt plötsligt?
Kan det vara för mina tända doftljus i färgerna choklad, kaffe och vanilj från IKEA
skapar en mysfaktor eller är det kanske för att jag för första gången är Hemma.
Just för att vara hemma? I dunno, men jag gillar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0