Life on the road and celebrity fame



Är hemkommen från kalmar, Kalla det min semester från livet, Så nu ska jag
börja bli sådär aktiv som jag kan få för mig att bli ibland. Det gillar ni.
"Semester från livet" just för att det är så skönt att komma undan från sin
vardag. Absolut inte för att den är så pjåkig (Eller jo, ge mig jobb) Men kan
vara skönt att komma iväg ibland faktiskt. Från allt.

Mitt tåg gick tidigt i morse (Natt) Nämnligen klockan 08.04. För mig är det natt.
I nuläget. Svin kallt var det ute och jag och martin stapplade iväg till bussen mot
stationen. Nu när jag skriver så känns det som jag är kvar! Iallafall så var det
svinkallt och jag tänkte att det var ett tecken på att något under resans gång
skulle gå åt helvete. It didnt. Som tur var. Faktum var att det gick bra hela
vägen. Det enda skulle vara att min baugette jag köpte på pressbyrån för 40
jävla spänn kladdade ner mig.  I ansiktet. Och i håret. Ja, i håret.
Iallafall så bytade jag i alvesta där jag fick vara kändis. Med en liten gnutta ironi.

 
----------------------------------------------------------------
Som svar till dig var jag alltså i Alvesta och bytade tåg. Det var också där
jag köpte min Kyckling curry baugette som kladdade ner mitt ansikte och
hår. Iallafall så lilla vän, tack så mycket och kom fram och säg hej om du
skulle få syn på mig igen. Bara roligt.
Efter att jag levt livet i alvesta kom jag fram till halmstad, värmde mig lite på
stationen och tänkte på att för någon dagsen var kenza där inne. Lite häftigt.
Eller kanske inte, men jo. det tycker jag nog.  I halmstad hände inte mycket alls.
Satte mig på ett tåg hem bara. Där pappa väntade med våran lamborghini. Mjae,
mer våran svenska hollywood volvo.  Sen bjöd pappa på mat och vi åkte hem. Jag
bytade om tillen snygg skjorta jag fått av min kära mamma och sitter fortfarande i
den. Kanske inte så mycket till världen. Men den är helt fantastisk. För mig. För den
är min. Mm.

Snart är det min födelsedag föressten.
Det är alltid trevligt. Har dock inte önskat
mig något speciellt.  Men det är mysigt
med släkt, familj och vänner. Vad skulle
man göra utan dem alltså. Fyfanken!

Ha det fint alla barn och vuxna!
Vi hörs senare! PUSS





Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att läsa din blogg, vet inte, du verkar skön.

ASSNYGG ockå för den delen.

2009-10-14 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0