Jag slog desiree nilsson

Är det någon som gått miste om den blonda 15;åringen från söder
som fångat en mängd småflickors intresse genom bloggandet?
I så fall, ha inte så mycket liv.


Under de sjukt få timmarna jag sov inatt så drömde jag om henne,
dock var jag en helt annan person. Mycket snyggare. Haha!
Träffade henne iallafall och rök ihop, det började med att hon gick
före mig i en kö till någonting (Ingen aning om till vart) Och som jag
tänker att jag skulle gjort i dagsläget bad jag henne snällt att ställa
sig sist. Då fick hon spel och drygade sig. Mogen som jag var så drygade
jag mig tillbaka och så fick jag en bitch-slap i ansiktet och jag gav en
tillbaka. Efter det så var vi typ vänner och sa hejdå.
Kändes som drömmen var längre.
För att påpeka har jag inget intresse utav att slå Desiree Nilsson och
till er som verkligen behöver hjälp så har dethär inte hänt. Det är
fortfarande en dröm jag hade bara.


Desiree nilsson haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

ehh, så du skulle slå en tjej?? Okeej!

2009-10-02 @ 10:19:52
Postat av: Anonym

Va e de för jävla kommentar "ehh, så du skulle slå en tjej?? Okeej!"



De e fan likvärdigt med att slå tjejer som killar! Ska man bara stå där och ta emot skit från någon annan bara för att det är en Tjej!?! Det handlar om självförsvar för helvete! Jävla idiot -.-

2009-10-02 @ 12:26:29
Postat av: Melie

Jag drömde faktiskt om dig igår, haha! Söt var du! ^^ Från ingenstans kom du och kramade mig! Mysunge! :*

2009-10-02 @ 14:26:02
URL: http://meliez.blogg.se/
Postat av: Anonym

dreams can come true :))

haha!

2009-10-04 @ 00:46:14
URL: http://alicja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0