It's my birthday, im gonna party like its my birthday


Jaha, fylla år var det ja. Precis vad jag gör!
Har precis ätit upp min gigantiska frukost på  sängen med
frukt, bagetter, te osv. Skit mysigt att sitta i sängen och äta
fin frukost i mörkret med tända ljus.
Speciellt när det är en sån speciell dag som det ÄR. Min dag.

Jag kan inte påstå att jag känner mig ett dugg äldre, inte en
gnutta mognare eller ens lite mer vuxen över huvudtaget.
Känns väl ganska bra iförsig. Att man inte märker sådant
direkt. Det vore lite tragiskt.
Sitter nu och kollar på vakna med the voice, det är verkligen
ett behagligt program. Jag älskar det. De får allt att verka så
enkelt och bra. Lättlöst helt enkelt.
Tillbaka till ämnet så ikväll blir det lite kalas här hemma hos
mig. Släkt och vänner kommer hit, firar mig lite. Efter det
så drar jag nog vidare på hemma fest (Var ett grymt bra tag-
sedan!) Det är min vän Stephanie som ska ha fest.
Det blir grymt!

Nu ska jag gnugga bort sömnen ur ögonen, klara upp huvudet
så hörs vi på ett lite mer genomtänkt inlägg senare!
Lots of love



Kommentarer
Postat av: sannie

grattis dennis

2009-10-16 @ 11:15:41
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Helena

Grattis :D

2009-10-16 @ 17:29:35
Postat av: Johanna

Grattis! :)

2009-10-16 @ 20:37:43
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0