it aint that bad to be me

God morgon på er denna torsdag!

Jag vaknade upp som ett vouge omslag runt 10 tiden
och låg och drog mig som att jag förtjänade det en
halvtimme till.
Nu har jag precis satt i mig en frukost bestående av
äggmackor med sallad och grönt te. Känner mig pigg
och nöjd med den gormé maten. 
Jag ska iväg och träna senare (egentligen borde jag
vara där nu) Ska lägga in lite extra låtar på Ipoden
och göra mig iordning för gymmet bara.
Jag funderar på att sola lite också? Jag vill bara inte
få något sol-obsession som.. många kan få.

Annars så har det inte hänt så mycket än sålänge.
Vafan, klockan är 11.
Ska iallafall träffa Emma senare. Ska bli nice!
Vi kanske ska plåta lite nya bilder och sådär också!
Sounds super!


Frulllebulle!


Mina helt sjukt fab. äkta fårulls tofflor. 

Vi hörs senare, long lost lovers!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0