GUESS WHOS BACK, BACK AGAIN

Hej och förlåt så sjukt mycket för helgen samt måndagens
dåliga uppdatering. Har haft fullt upp så tänkte köra en liten
snabb update.

I fredags hängde jag med sara från linköping
som var här. Kalasbra. Träffade henne på
hultan och det var lika skön stämning nu som
då. Vissa blir det lite stelt med nivet.

I lördags var jag ute, träffade nytt nice folk.
Blev på örat av för många drinkar jag blev
bjuden på. Shit. Nästa gång måste jag säga
nej. Well.. my misstake.

I söndags låg jag hemma hos disa, vi hyrde
tre stycken filmer.
Book of blood - lite seg, bra story.
an american crime - Den är så gripande
att jag får ståpäls på armarna. Helt sjuk och
verklighetsbaserad. Sett den en gång innan.
En shopaholics bekännelser - alltså.. haha
man måste ju tycka om den på något sätt.

Annars så gjorde vi inte så mycket. Hängde
dagen efter liksom.

I Måndags åkte jag till Halmstad för att träffa
linus vilket var skitkul. Skön kille, vi hängde på
espresso house och drack varsin chailatte och
linus åt en muffins. Fint!
Efter det stack vi hem till honom och kollade på
factory girl - Jag har nu en ny favoritfilm.
En film jag borde ha sett innan. Handlar om Andy
warhol och edie sedgwick. Åh, man måste se den.
Jag är så fashinerad av de årtalen och deras stil.
Människor var så speciella. På något vis.

Det var min helg samt måndag, hoppas ni hade
en lika bra helg som jag.
Jag återkommer PUSS



Kommentarer
Postat av: sannie

vi skulle kunna ta en fika början på nästa vecka? Jag kommer hem sent på Söndags kvällen från Skövde! :)

2009-10-28 @ 12:53:29
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0