Good mornin'

god morgon!

Hoppas allt är bra med er, med mig är det helt okej.
Kasst väder, för lite sömn, dåliga nyheter och ingen
matlust.  Men varför klaga, jag har mysiga ull-skor
på mig. ("okej")
Joru, de dåliga nyheterna är att martin inte kommer
hit. Funderar på att åka till kalmar, men jag orkar typ
inte. Får alltid dra dit som kompension istället. Känns
sådär. Just being honest, right. Får se hur det blir.
Mamma är inte så sugen på att jag ska åka heller.
Har knappt varit hemma. Alls. Faktiskt.

Idag äre iallafall skönt att jag inte har så många
planer för dagen. Nae, är det kanske inte. Gillar
faktiskt att ha saker planerat.
Dock om allt går rätt till ska jag träffa snygg-stoffe
som han så fint kallas.  Dra en fika eller något!
Får se! Längesen jag såg snubben!

Nu ringer min telefon!
Haha, hörs senare!
PUSS



Kommentarer
Postat av: Disafisa

men kom till Anna på lörd då ? =) puss

2009-10-23 @ 13:02:01
URL: http://dizafiza.blogg.se/
Postat av: Disafisa

men kom till Anna på lörd då ? =) puss

2009-10-23 @ 13:02:24
URL: http://dizafiza.blogg.se/
Postat av: Anonym

kompensation? jag skulle betala. låter ganska otacksamt.

2009-10-23 @ 13:45:14
Postat av: mariiiee

leka snart!?

2009-10-23 @ 23:06:00
URL: http://benjaminssonmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0