Good mornin' halleluljah!

God morgon vänner, bekanta, okända och ovänner.
Har precis tryckt i mig en skål med flingor och kalla
hallon. Samt en kopp grönt te. Perfekt frukost om
man ska träna. Vilket jag ska.
Jag ska pallra min bakdel till gymmet och träna.
Jag ser faktiskt fram emot det. Tänkte att jag skulle
blogga lite och lägga in lite låtar på ipoden innan
bara.  I övrigt så finns det inte så mycket att säga.
Jag är uppe i tid idag faktiskt! Gick upp runt 10-tiden.
Framsteg ellerhur? Haha.  Min dygnsrythm ska tillbaka.
Kan ju också meddela att jag sitter och kollar ut över
det otroligt fantastiska svenska sommar - vinter väder
vi har. Regn alltså. Regn.
Ska kanske inte klaga, det har faktiskt varit helt okej
väder ett tag nu. Igår var det mitt favoritväder. (under
hösten iallafall) Ni vet kallt, soligt och vindstilla. Love.

Nu ska jag göra mig iordning för gymmet,
See ya laaterrr!
Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0