Good mooornin!

Klockan är iförsig över ett, men ändå.
Irriterande, som fan, att jag satte klockan på ringning klockan
8a, för att carpe diem. Fånga dagen. Gjorde Jag det - Nae, jag
stängde av och somnade om. Bra, bra Dennis.


Nu har jag iallafall Käkat lite frukost, Underbart var det!
Jag ska nu göra mig iordning för att gå till Gymmet, som jag
skulle vara på klockan nio. (Bra Dennis)
Träna bort lite fläsk, för nu ska det bort. Just nu är jag motiverad.
Får se hur det blir med det. Jag vill inte vara den som säger men
aldrig gör.  JAG HAR FÖRFAN ETT GYMKORT, JAG MÅSTE ANVÄNDA
DET.
Arg kan man bli på sig själv.
Nu måste jag springa!  Puss så länge!


Grönt te, lättmjölk, kellogs flingor och frysta hallon.
Det är en kanon frulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0