Godmorgon lovers, jag drömde om kenza (y)

God morgon på er!
Ni har bättrat er litegrann på att kommentera!
Eller så har det med att jag har fler läsare nu then evaah!
(ever alltså, inte något namn eller så)
Känns skit kul, alltid roligt med respons tycker jag.
Endel vill hjälpa mig med bloggen också, då jag sa att jag
ville ändra om designen. Jag har kollat in era bloggar, im
impressed. Jag ska bara klura ut lite mer hur jag vill ha det
och sådär. Men tack så mycket!
Även tack till alla andra kommentarer, jag blir glad!


Natten igår var en resa genom helvete och himmel, shit
vad djup jag lät! Jag kunde under inga omständigheter
somna och jag blev sådär irriterad ni vet? Så man vill
gå och vara arg på någon för att de ska tycka synd om
än själv. Det gjorde jag inte.
Istället började jag prata med min kudde, Sen somnade
jag. Haha, det funkar, jag lovar. Finns ingen som kudden.

Iallafall så hade jag en dröm inatt om kenza, JAG VET INTE
VARFÖR JAG DRÖMMER OM BLOGGARE. Kanske för att jag
ärså jävla insatt i deras liv? Just för att jag är lite av en
nolifer?
Iallafall så fungerade bloggar inte på det sättet då.
Utan man hade typ en liten box på en allmän plats.
där man la in bilder och utskriven text på något sätt
så folk fick kolla. Så hade jag och kenza blivit kompisar
och jag var med på bild i hennes blogg-box.
Mer än så var det inte. Men ändå.
Iv seen kenza in person. I min dröm då.
Typ.. näsatan samma sak. Kanske.


Ae, nu ska jag städa mina gaderober.
Blää.

Hörs senare babes!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag är så dålig på att kommentera :( Ska bättra mig!

2009-10-21 @ 13:40:31
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0