God morgon

Hej på er!
Igår var det ingen uppdatering, det hade sina orsaker.
Får se om jag går in på det senare.

Idag är det iallafall dags för mig att åka till borås. Det
ska bli så galet kul. Längtar som en ko. Om dom längtar
så mycket vet jag iförsig inte.
Igår hände inte så mycket, jag tog ett bad med tända
ljus och skum och njöt av fågelkvitter från min ipod.
haha, är det inte helt sjukt faboulos. Nästan iallafall.

Jag håller på att packa mina saker nu inför borås-resan.
Men det är så sjukt svårt att få plats med allt i en väska.
Jag är så galet dålig på att packa. Det ska nog gå bra.

Vi hörs hurrni!
Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG!! Jag bor i Borås!

2009-10-31 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0