Everyday life

Hej på er!

Jag och gunvor sitter här i en släckt lägenhet med två datorer framför
oss. Som två nördar. Två lite snyggare nördar.
Det är skönt. Båda har dragit bak håret i en toffs och vi båda ser helt
fanstastiskt glamourösa ut.  Lite som en unisex runway show. Så snygga
är vi. Med toffsar..


lika glamorösa som vi ser ut, lika glamorös dag har jag haft. Inte riktigt
mer som en söndag med dåligt väder.
Vaknade av gunvor i morse, som bad mig följa med henne ut på balkongen
innan hon jobbade. Av någon anledning trodde jag att jag skulle följa med
henne till McDonalds (tjock? Önsketänkande?) Följde med ut iallafall. svin-
kallt. Kallare än svininfluensan själv.
Efter det så somnade jag om och sov till halv två, wonderful!
Fyndade lite billigt på netto också (Glamoröst..)

Nu ska jag kolla igenom lite komentarer och gunvor ska ta ett bad.
Ha det fint kiddow
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0