Dudududee!

Hey'all!

Jag vill be om ursäkt för går dagen, men jag gör det inte.
Jag hade en lite halvkass dag, så jag valde att inte blogga.
YES. Det var det.
Egentligen vare inget, men man har sina dagar. Right.
Även jag, asballa jag (eller något) 

Idag var det meningen att jag skulle in till Kalmar stad och
shoppa med Ida, men jag får inte tag på henne. Bruden har
inte sms pengar eller ring pengar på sin mobil. Varför ida? 
Jag kan smsa men inte ringa, måste vänta tills imorrn. 
Det suger. Big time! 
Jag hoppas jag får tag på henne snart. Skulle vara skönt att
komma ut i staden ett slag. 
Får se hur det blir med saken, Vi hörs senare! 
PUSS  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0