Ville bara få ut mig massa!

Hey dudes!

Nu blir det en ganska rörig uppdatering såhär
på kvällskvisten. Jag tror att ni fixar det.
Helt klart.

Iallafall så gick det GRYMT på gymmet idag. Jag kände
mig så jävla duktig faktiskt. Sprang i 35 minuter på min
favorit syssla på gymmet, löp-bandet, i hastighet 10.
Klar förbättring för min egen del! Efter det körde jag
ett varv genom alla tortyr redskapen som finns.
Whatever, det gick iallafall skit bra.


Hur jävla snygg är du själv efter 35 minuters löpning? va?
Snacka inte.

Runt 4 tiden kom emma och jag gjorde mig fears. ( stavas det så?)
Fears? Skit samma.
När jag var klar iallafall drog vi en fika.
Kanon mysigt. Snackade lite om jobb osv. Jag är ju måttligt trött
på att vara arbetslös. Tur att det finns så många olika jobb att
välja mellan.. Så det blir svårt.  .. Sarkasm.
Sen sa vi hejdå och här sitter jag nu!
Ska lägga upp lite bilder senare! Puss!



Fina fina emma!


och lite fika på det.  Onyttig som man får vara.
Ibland. Sällan.  

Puss!



Kommentarer
Postat av: joss

fierce hah :)

2009-10-23 @ 11:03:59
URL: http://jjjous.blogg.se/
Postat av: joss

fierce hah :)

2009-10-23 @ 11:04:09
URL: http://jjjous.blogg.se/
Postat av: emma

tack underbara du för igår! :)

2009-10-23 @ 13:38:44
URL: http://beeatbox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0