Funny day, funny shopping!

Hey!

Idag vaknade jag till och såg att jag hade fått ett sms av Melanie
som frågade om jag ville hänga. Klart jag vill.
Hoppade in i duschen lika fort som en tjockis på spring-band
(tolka det hur ni vill) och gjorde mig iordning på 15 röda.
Minuter alltså, Då är inte duschen inräknad. Intressant, ellerhur?
Efter det så drog vi till MQ och handlade lite grejer (se nedan!)
sen stack vi vidare till erotik shoppen och vad vi köpte där.
Har ni kanske inte riktigt med att göra, eller? (vet att ni vill)

Efter det kände vi oss smala och tänkte att burgerking hade suttit
fint. Riktigt fint satt det också. Tills man är klar.
Ni vet den feta (då menar jag riktigt feta, flåttiga) ångesten man
kan få efter ett allt för onyttigt mål mat. Den hade vi, båda två.
Dock har Melanie gener som en gudinna så jag förstår inte varför
hon hade det. Skön brud alltså, Kan ha varit lite medlidande till mig
som går upp i vikt av att kolla på maten. gener av buddah kanske.
(Pappa har ju kallats buddah ett par gånger, detta var då innan han
började träna)
Sen melanie åkte hem har jag brottats lite med min dator som har
fått för sig att bli självständig. Trotsåldern. whatever.
Jag måste köpa en ny,  Laptops är ju skitbilligt.
Yeye, Nu ska jag göra av mig till fröken österberg, en vän av mina.
Se om hon vill gå ut och gå. Kan behövas känns det som!

Puss babes!


sjukt ljus jeans skjorta, nästan vit. Älskar den.


blå skjorta, vanlig bara.


Ser inte riktigt ut som på bilden, men en oversize är det iallafall.


vanlig skjorta, awesome!


My new fab. Älskar dem. Svarta nitarmband.
Skulle vilja ha med vanliga nitar också. Någon som vet vart man
kan få tag i det? puss


Jag vet inte, det kändes som att jag behövde dedär armbandet.



Kommentarer
Postat av: sannie

nice kläder :)

och ja, jag förstår vad du menar om det där om burger king >_>

2009-10-21 @ 08:01:12
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: idaho

sjikt sniggt

2009-10-21 @ 08:32:36
Postat av: johanna

nitarmband finns för 39 kr på shock :)

2009-10-21 @ 13:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0