Beauty comes with money

Hey fellas!

Träningen på gymmet gick kanon!
Jag tränade faktiskt i en och en halv timme. Trots att jag vet
att man inte bör träna mer än 45 minuter. Men det var kul.
Jag hann även med att sola i en 20 minutare. Underbart.
Jag längtar faktiskt tills nästa gång jag ska dit! Jag kommer
bli så snygg att folk inte vet vart de ska kolla när jag kommer.
Jag kommer få en egen serie, köpa ett hus i Los Angeles.
skaffa chaufför och bli mång milionär.
Där har ni min framtid. Nästan. Kanske inte alls förässten.
Jag deppar inte.


Har precis käkat och kollat på Simpsons. Tänker dock inte skriva
om Marges utvik i playboy. Eftersom alla bloggar jag läst idag har
 handlat om det. Nej, ingen har missat det.
Anledningen är förövrigt för de firar jubileum i år.
Kommer inte ihåg hur många år de firar, men hörde det på Rixfm
i måndags morgon.  Tycker inte det är så stort faktiskt?
Anyway, Nu ska jag städa upp lite på mitt rum.
Så vi hörs efter det!

Puss lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0