Vaccinerad

Har verkligen inte fått gjort någonting idag.
Av det jag planerat alltså, legat i sängen hela
dagen tills mamma kom hem.
Efter många om och röst-höjda meningar från
mitt håll så fick hon iväg mig för att vaccineras.

Hur det känns?
Sticket känns ingenting om du inte är en pussy.
(Gör faktiskt inte ont alls.)
Nu efteråt så tycker jag att det kliar och att armen
är helt slapp. På något vis.
Upptäckte nu att den också är lite svullen.
Och Ont gör det, runt sticket och ner i armen.
Sen äre klart att alla reagerar olika.



Kommentarer
Postat av: stephany

2009-11-19 @ 21:34:16
URL: http://deadfranky.blogg.se/
Postat av: fake-girlfriend.

pookie!

vadå ses snart va va va då blir jag ju glad!

2009-11-19 @ 21:34:45
URL: http://deadfranky.blogg.se/
Postat av: Emma

Var glad om du slipper den överdrivna smärta jag fick stå ut med natten efter jag vaccinerat mig. Kunde inte sova för jag hade sån kramp i hela överarmen och underarmen hade domnat bort helt och hållet - inte okej. Jag slapp iallafall "influensan" många får av vaccinet! Hoppas du slipper det du med :)

2009-11-19 @ 22:28:13
URL: http://efunck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0