Utsidan ger dig chans att lyckas

Kan ju inte påstå att min dag har varit särsilt händelserik idag.
Kom hem från falkenberg, där jag sov i natt.
Sen har jag hållt på med dehär jävla vaccinet fram och tillbaka.
Var tvungen att gå dit två gånger, ändå fick jag ingen baconspruta.
Sen tog jag lite posebilder men blev inte direkt nöjd. Får se om det
kommer upp några. Not much of a big deal egentligen.
Eller.. jo. Utseendet brukar ge människor chans till att lyckas.
Belive it or not.


såhär ser jag ut just exakt nu.

Vi hörs senare ikväll, puss!

Btw, är det något ni saknar i min blogg.
Let me know!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar svaret på frågan jag ställde!

2009-11-13 @ 21:20:35
Postat av: rosanna

du är helt galet snygg

2009-11-15 @ 01:15:47
URL: http://rem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0