The today's!

Hej på er!
Det här är verkligen en bild jag har undvikit att använda.
Den fick gå åt nu.


Dagens:
väder
Äckligt dåligt väder had det varit idag.
Sådär vidrigt svenskt, Regn, blåst, kyla
och som alltid - grått.
Fundering
Dagens fundering har hållt till runt sthlm.
Jag är grymt sugen på att flytta dit, Jag
håller tummarna och hoppas på jobb!
Onödigaste
Cheeseburgare från donken.
Klädsel
emilio linne från mq
brun rutig skjorta från mq (också emilio)
Svarta jeans och kedjor/Nit - armband
Vill ha
Listan är lång.
Jobb, Ny frilla, kaffe, ny dator, nya byxor,
nya överdelar, ny jacka, ny pälsmössa.
Vän
Mamma, min fina mamma.
Saknade
Namnen är för många
Bästa
Ida ändrade status från singel, till i relation
(facebook <3 haha)
Sämsta
Dedär jävla cheeseburgarna.
Staden jag bor i.
Jobbet jag inte har.
Kläderna samt pengarna jag inte har.
Låt/Låtar
Kent - sjukhus
Kings of leon - Use somebody
Jet - Look what you have done
Lady gaga - Beautiful and dirty rich
(tror jag den heter)
M.fl.
Chock
Ingenting har chockerat mig idag.
Supprise!  do it, come on!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera mera! haha, sverige behöver dig!!

2009-11-19 @ 15:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0