Svininfluensans verkan?

Godmorgon!
Tror min dygnsrythm är påväg tillbaka.
Igår vaknade jag vid tio och idag nu!
Klaga inte, idiotaas!


Blev iallafall asglad imorse när jag vaknade.
Solen strålar in i mitt rum, för en sekund trodde
jag faktiskt att det var sommar.
Sen vaknade jag till.
Men varför deppa, solen är på humör idag.
Inte bara för solen blev jag glad. Utan också för
att det är fredag, alltså lördag imorgon.
Då kommer joachim hit, ska bli awesome! 
Efter att ha vaknat till lite extra kände jag smärtan
i min arm. JÄVLAR VAD ONT JAG HAR.
Vet inte om jag ska vara glad för att ha sluppit febern,
som vissa får, eller om jag ska tycka synd om mig för
att armen gör sjukt ont! Jag tycker synd om mig.

Nu sitter jag och lyssnar på Lady gaga, fan vad pepp
hon är.
Vi hörs senare!
PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: joachim k

gilla

2009-11-20 @ 11:54:55
URL: http://joachimk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tog sprutan för två veckor sen och jag har fortfarande ont i armen ibland. Jag fick feber och spydde av den också. Ingen mysig historia

2009-11-24 @ 21:14:08
URL: http://tepzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0