Somsagt

Somsagt, så blev det nästan inga frågor.
Tar det väl som att jag är jävligt öppen med mig själv.
haha!

När kommer du till Borås igen!!!!(Måste se dig;))
Snart hoppas jag, trivdes bra där!

Hej! Jag undrar en personlig grej. Jag vill gärna att
du svarar :)  Är du homosexuell? Vore kul att veta,
och alltid skönt med människor som står för sin läggning!
Lovade att svara somsagt! Jag är inte homosexuell, men jag är
inte heller helt straight. Det tror jag ingen är. Hur insnöad någon
böghatande kille med volvo keps än är uppe i norrlands skogar
så tror jag inte att han är 100 % straight. (nu blir jag mördad)
Som svar, nej jag är inte homosexuell, men jag är inte straight
heller.

Vilken stad bor du i? (:
Falkenberg/ullared.
Om det säger dig något.

Varför är du så gullig?
söt du är!

hur kommer det sig att man ALDRIG under tre års
bevakning får reda på om du är singel eller upptagen?
det måste ju finnas kärlek i ditt liv? till någon?
Haha, tycker det är underbart med folk som bevakat mig så
länge. Att ni inte tröttnar!
Jadu, Det finns kärlek. Det finns det!


Kenza, släng dig i väggen!
Haha!


Tack ni som deltog!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är alltså bisexuell? ..eller? hmm. ^^

2009-11-10 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0