Sömnlös natt - Nöjd ändå!

Hej på er!
Eller godmorgon faktiskt! Lägg märke till att jag är uppe i tid.
Inte självförvållat. Inte alls faktiskt.
Efter en natt från helvetet utan någon sömn alls faktiskt så
klev jag upp ur mitt paradis till säng vid 05.00. Jag pallade
inte ligga kvar och vrida mig.
På grund av detta fenomen att jag stigit upp under nästan
natte-tid så har jag hunnit med en grymt massa saker.

1# Jag har varit arg.
2# Ätit två ägg.
3# Druckit tre och en halv koppar kaffe.
4# Undrat varför det är en rosa gris på
min egna kaffe kopp.
5# sällskapat min mamma.
6# Lyssnat på Christmas with Willie Nelson och Johnny Cash.
7# Kollat på dagens program av vakna med the voice.
8# Tagit emot paket vid dörren av en man i post-outfit.
9# Hatat Bingo rimer.
10# Kommit på varför jag har en rosa gris på min egna
kaffe kopp.

Och klockan är inte ens 09:00.. inte riktigt än iallafall.
Nu ska jag dricka upp resten av halvakoppen kaffe jag
har kvar. Så hörs vi senare!
So long loverz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0